Penang New Outlet - Autoworld Prai - 5.10.2009 Opening        Perak New Outlet - Setiawan - 3.10.2009 Opening          ** Share holder meeting on 4/10 Sunday

Monday, October 26, 2009

Salam kepada semauanya... Adakah annda bersedia untuk gegarkan Autocity Juru, Penang??????

Anda semua yang berada diluar sana yang sedang membaca blog saya ini, anda adalah antara mahkluk Tuhan yang sempurna kerana anda mahu serta berani untuk mengubah cara kehidupan anda masing².

Jika benar anda mahu satu perubahan atau revolusi didalam hidup seharian serta akan datang, jadi anda dijemput untuk menghadiri Seminar Keusahawanan IRC pada Ahad, 1hb November Jam 8.30 Malam, Bertempat Di Nasmir Hotel Juru, berhadapan IRC Juru. Diseminar tersebut disertakan dengan acara selingan yang disukai ramai iaitu Hadiah Cabutan Bertuah yang dimana jika anda bernasib baik voucher makan IRC yang amat bernilai akan diberikan pada hari tersebut.

Hmm... banyak seminar keusahawanan yang saya hadiri... saya lebih sukakan business previews atau seminar IRC berbandin yang lain bukan saya sahaja tetapi setiap orang yang pernah pergi seminar² keusahawanan yang lain iaitu Jamuan Makan Dan Minum disediakan. Hahaha.. ini adalah satu kelainan serta uniknya islandsredcafe dan bersesuaian dengan temanya iaitu "MAKAN DAPAT DUIT" atau "EAT AND EARN". Dengan tujuan itu juga sambil kita menikmati makanan yang lazat serta dengan harga yang berpatutan, sambil kita semua jadi jutawan!!!

Seorang Jutawan akan lahir di autocity JURU, jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Kepada saudara dan saudari yang tinggal berdekatan dengan IRC JURU...

Dah Join Belum IRC??
Kalau belum rugi besar la jawabnya. Jangan sampai orang luar yang mengawal di kawasan kita sendiri. Rebutlah peluang untuk memajukan diri.


Cepat Hubungi Saya Ditalian Dibawah...
My Contact
Muhammad Noor Firdaus Power
a.k.a iskandarX
HP 0124463310
Email iskandarX@gmail.com
YM Id payamasin


Power.....!!! Power.....!!!

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online